Sivut

torstai 17. syyskuuta 2015

Mustaa mun kynsillä!

Vähän niin kuin sovin asiakkaani kanssa, että laitan omillekin kynsille oranssia tai korallia glitteriä, kun ne huollan. No kuvista näätte jo, että en sitten laittanut. Mä ihan vakavasti harkitsin noita glittereitä, mutta mua jotenkin oli alkanut kiehtomaan musta ja jos oisin laittanut sen kanssa oranssia, mun kynnet ois ollu liian halloween. (Nyt halloweenia näihin tekee tuo peukkuun lentänyt minikärpänen)


Niinpä pläräsin mun glittereitä ihan urakalla, kuten kuvasta näkyy. Päädyin siihen, että laitan turkoosia ja limeä glitteriä, mutta päädyin lopulta turkoosiin ja tuota limeä päätyi kynsille vain muutama yksittäinen hippunen. Se tuo kuitenkin kivaa lisäsäväystä.

 
Luonnossa nuo turkoosit on muuten selvästi vihertävämmät kuin näissä kuvissa... Yhden kuvan tajusin napata auringossa samalla, kun katselin Finlandia maratonin juoksijoita. Onneksi otin, sillä nyt viime päivät on olleet niin pilvisiä, että eihän noi kimalla yhtään noissa varjokuvissa.


Pohjalla on kolme kynttä kokonaan mustalla ja parissa kynnessä musta liukuväri ja kaikissa sitten glitterliuku. Noihin kahteen kynteen, joihin jäi "tyhjää tilaa", piirtelin hennatatuointityylisesti kuvioita edelleen Mosaicin mustalla geelimaalilla.


Vaihdoin nyt kynsien mallin tällaiseksi squaletoksi ja ensimmäistä kertaa se miellyttää omaa silmää niin, että se sai jopa jäädä, enkä vetässyt sitä suoraan teräväksi. Nyt kynnet voi helpommin olla vähän lyhyemmätkin ja siispä näillä pärjää taas paremmin esim. näppiksen kanssa :)

14 kommenttia:

  1. Ai että ku on upeat! Mun silmiä miellyttää aina tummat ja varsinki mustat lakkaukset. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulle tummat ja mustat on yleensä mukavuusalueen ulkopuolella, mutta nää yllättäen ei :)

      Poista
  2. On muuten hienot! Ei ehkä kovin yllättävää, mutta tuo turkoosi iskee ihan kunnolla :)

    VastaaPoista
  3. Wau, uskomattoman kauniit kynnet! Upeat värivalinnat ♥♥

    VastaaPoista
  4. Vau! Nää on aivan ihanat turkoosi ja musta on tosi hyvä yhdistelmä ja noi kuviot on ihanat :)

    VastaaPoista