Sivut

sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Lace

Olen aloittamassa nyt tämän vanhojen kynsien postausurakan ihan tosissaan. Nämä molemmat kynnet on tehty toukokuussa, eikä ne ehkä ole nyt kaikista ajankohtaisimmillaan. Jouluksi voisi ajatella vaikka näitä ensimmäisiä, kun niissä on kultaista giltteriä ja valkoista pitsiä kuin lumihiutaleita konsanaan.


Kynsillä siis simppeli glitterliukuvärjätty geelilakkaus mun perus jouluglitterillä ja sen päälle maalattu Mosaicin valkoisella geelimaalilla pitsikuvioita.


Pitsi oli mulla keväällä "mallistossa", joten moni otti sitä kynsilleen. Moni myös valitsi pitsin glitterliukuvärin kanssa.


Näissä toisissa kynsissä liukuväri on tehy tuputtelemalla violettia geelimaalia kynsien kärkiin ja päälle on vedetty Mosaicin Veil pink. Siihen päälle on maalattu valkoisella geelimaalilla hieman edellisiä yksinkertaistetumpi pitsi.


Kaikki mun tekemät pitsikynnet näyttää samalta ja haluaisinkin opetella jonkun uudentyylisen pitsikuvion. Onko ideoita?

8 kommenttia:

  1. Ihanan ylellisen näköisiä kynsiä. Tuo kultainen on näistä mun lemppari :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ylellinen kuulostaa hyvältä sanalta kuvaamaan noita :)

      Poista
  2. Ihania kynsiä! Kiinnostais nähdä postausta tuosta sun "mallistosta" eli miten pidät asiakkaille malleja esillä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä oon sitä jo miettinytkin, mutta en ollut varma, mahtaako ketään kiinnostaa. Nyt tiedän ja postaan kyllä sit jossain välissä :)

      Poista
  3. Oi, miten nättejä molemmat! Kultainen vie silti voiton tällä kertaa ♡

    VastaaPoista
  4. Hieman ehkä aiheen vierestä, mutta etkös sä käytä Ndedin geelejä? Millainen pysyvyys niissä on, ja onko kokemusta ongelmakynsien geelaamisesta nuilla geeleillä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, pääasiassa Nded, mutta myös Diamond Cosmetics on mulla käytössä. Mulla on pari asiakasta, joille sai tehdä muutaman kerran, ennen ku alkoi pysymään. Heillä toimivin geeli on ollut Ndedin Ice cube builder, joka on todella ohut ja joustava, melkein kuin geelilakka. Molemmilla tosi pehmeät kynnet, mutta ongelmakynsiä on monenlaisia. Pitäisi ehkä tarkemmin tietää, mikä on ongelma :)

      Poista