Sivut

sunnuntai 10. helmikuuta 2013

11 + 2x11

Sain tämän 11+11+11 -haasteen kahdelta bloggaajalta, Mellalta ja Nunnulta! Kiitos heille :)

Säännöt: Kerro 11 asiaa itsestäsi, vastaa haastajan 11 kysymykseen, keksi 11 uutta kysymystä ja haasta vielä 11 bloggaajaa. Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.
  1. Mulla on toiminimi: HanNail Studio, nimen keksi eräs miespuoleinen työkaverini.
  2. Käytän suoristusrautaa lähes joka päivä, se on pinkki!
  3. Käyn nykyään kuntosalilla 3 kertaa viikossa, kohta taas menossa.
  4. Olen paljon työmatkoilla nykyään taas.
  5. Leikin sanoilla. Siksi käytän postausten otsikoissa usein väänneltyjä sanoja.
  6. Odotan jatkuvasti aikaa, jolloin mulla ois aikaa, mutta se ei oikeesti koskaan tuu. Ja kaiken lisäksi mulla kai nyt ois aikaa..
  7. Saavutin 3-viivaisen E:n laulutunnilla, koska ope vahingossa soitti sinne asti ja mä vaan lauloin mukana.
  8. Mun kynsienkoristelu repesi käsistä aikoinaan Cesarshopin tv-mainoksen takia
  9. Hamstraan pikkutavaroita, enkä koskaan käytä niitä
  10. Kuuntelen tällä hetkellä Popedaa
  11. Pyysin taas poikaystävää kertomaan yhden asian musta ja nyt se sanoi: "sä tykkäät tehdä kynsiä" :D Sitä ei varmasti kukaan arvannut :)

Mellan kysymykset
1. Mitä odotat postista?
     -Pieniä hopeisia renkaita
2. Millä sanalla kuvailisit itseäsi parhaiten?
     -Omituinen
3. Mitä rakastat?
     -Rahaa :P
4. Suositteletko jotain käyttämääsi tuotetta?
     -MNY Drying effect -kynsilakka. Halpa ja toimii tarkoitukseensa.
5. Mitä odotat tältä vuodelta?
    - Lomamatkoja. Ehkä muuttoa pois vuokralta. Hiusten kasvua. Kesää.
6. Ajatteletko tällä hetkellä olevasi onnellinen?
    -Voisin olla onnellisempikin
7. Paljonko sinulla on lukijoita?
    -224 \o/
8. Minkälainen normaali päiväsi on tiivistettynä?
    -Herätys seiskalta, töihin, kotiin neljältä. Sitten kynnet asiakkaalle ja liikuntaa
9. Oletko taiteellinen vai tekninen ihminen?
    -Taidan olla molempia. Ehkä enemmän tekninen.
10. Toimitko järjen vai sydämen kautta?
    -Järki vie voiton
11. Mikä on mielipiteesi paikasta missä asut?
    -Jyväskylä on ihan kiva kaupunki. Välillä toivoisin sen olevan lähempänä jotain, esim. Helsinkiä, koska lentokoneet ym. Ja jos mennään detaljeihin, niin kämppä on kivassa paikassa ja mukava, mutta liian pieni mulle :P ja kallis kun mikä

Nunnun kysymykset
1. Lemppari ihonhoitotuotteesi?
     - Lumenen "kasvorasva"
2. Oletko allerginen jollekin?
     - En millekään, onneksi :)
3. Omistatko yhtään tatuointia?
     - Sellaistakaan minulla ei ole.
4. Samsung vai Nokia (vai joku muu)?
     - Nokia! Kaikissa noissa on omat ongelmansa :D
5. Kumman kaa? Channing Tatum vs. Jared Leto?
     - Apua, en ees tiedä, kuka toi eka on :D Google auttoi, mutta kumpikaan ei oo "mun tyyppiä" :D
6. Lempiartistisi tällä hetkellä?
     - Valitsen uusimman löydöksen, koska tuo kysymys on muuten niin vaikea: Karri Koira :)
7. Hauska moka joka on sattunut sinulle?
     - Otin viime viikolla etäyhteyden asiakkaan koneelle ja aloin testaamaan ääniä. Soitin youtubesta kovalla jotain Super bowl -mainoksia. Yhtäkkiä ruutuun tuli tekstiä, että heillä on siellä tunti meossa, että häiritsee... :D 
8. Kaupunki vai maaseutu?
     - Maalla syntyneenä, nykyään kaupungissa asuvana valitsen mieluusti jonkun välimuodon.
9. Mikä on lempinimesi?
     - Hanski
10. Konsolipeli, tietokonepeli vai lautapeli?
     - Pari vuotta sitten ois ollu tietokonepeli, mutta nykyään tulee oikeestaan pelattua vain sing staria, joten sanon konsolipeli.
11. Mansikka vai mustikka?
     - Molemmat! :P

Olen tylsä, enkä keksi kysymyksiä tai haasta blogeja. Olen tosiaan tehnyt tämän jo aikaisemmin :)

1 kommentti: