Sivut

maanantai 29. lokakuuta 2012

Geelikynsi meni pois

Geelilakka tuli tilalle!


Mulla on pyörinyt pitkään mielessä sellainen ajatus, että haluisin lakkailla mun luonnonkynsiä. Toisaalta haluisin myös kokeilla, miten mun luonnonkynnet kestää geelilakkojen avulla, vai kestääkö.


Niinpä päädyin tähän radikaaliin ratkaisuun ja viilasin geelit veks. Tilalle pistin messuilta ostettua väritöntä Sinan soak-off -glittergeelilakkaa, johon sitten voin tehdä lakkailuja ja koristeluita. Ajattelin myös "seurata" geelilakan pysymistä ja kynsien kasvua. Mullahan on siis toosi hauraat luonnonkynnet, joten katsotaan, mitä tuleman pitää!


Nimettömiin piti heti länttästä tarrat. Nuo tarrat tilasin Cesarsshopista alesta. Pakkauksessa on ihan mielenkiintoiset tekstit.. "Laita vain kynnellesi, niin olet viehättävä." Siis miten helppoa!! Pelkkä tarra, niin muuttuu viehättäväksi!


Varoitustekstit on myös mielenkiintoiset. Käyttö pitää lopettaa, jos tuntuu epämukavalta, ok. Mutta ihan saattaa nämä olla niinkin vaarallisia, että pitää ottaa yhteys lääkäriin! Ilman ohjeita ei saa käyttää ja myöskään tulessa, kuumuudessa ja auringossa näitä ei saa pitää. Tulen kyllä ymmärrän, palaahan siinä sormet ja sitten tosiaan pitää ottaa yhteys siihen lääkäriin, mutta että auringossa! Hanskat käteen kesällä, koska on kynsitarrat. Paitsi sitten tulee kuuma ja sekin on vastoin ohjeita. No joo, anteeksi saivartelu. Mä käytin näitä ilman ohjeita, joissa käskettiin top coat. En laittanut, ihan hyvin pysyy, eikä ole alkanu tuntumaan epämukavilta :)


Semmottista tällä kertaa. Hyvää maanantaita kaikille!

6 kommenttia:

  1. *reps* noi ohjeet... =DDD
    Viihdytän itseäni lukemalla käyttöohjeita puteleista. Esim. käsivoiteen takana luki: "Hierotaan käsien iholle päivittäin.", jalkavoiteessa puolestaan luki: "Hierotaan jalkojen iholle." ...niin... ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tavaroissa on kyllä usein aika mielenkiintoisia käyttöohjeita :) Paras on ollu mun silitysraudassa. Ei saa pestä astianpesukoneessa :D

      Poista
    2. Voi ei sä olisit varmasti ollu heti pesemässä sitä pesukoneessa! Tai mä ainaki :D

      Poista
    3. No niin mä olinki, mut onneks luin ohjeet ;)

      Poista
  2. Sulla on tosi kiva blogi, liityn lukijaksi ja liity sinäkin minun uuteen kynsiblogiin lukijaksi jos kiinnostuit:)

    http://imaginationailss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tervetuloa lukijaksi.
      Käynpä kurkkimassa :)

      Poista