Sivut

perjantai 6. marraskuuta 2015

Kaikilla kynsillä on tarina

Mietin tässä, että kaikilla kynsillä on oma tarinansa. Miksi joku päätyy tietynlaisiin kynsiin. Se voi olla, että on nähnyt jollain, se voi olla yhdistelmä monista tai inspiroituminen vaikka luonnosta tai se voi olla vaikka tuskaisen googlailun tulos, kun ei ole mitään ideaa.


Näiden kynsien tarina on tuo yhdistelmä kahden asiakkaan kynsistä. Tein asiakkaalle varpaita noin kuukausi sitten ja niihin laitettiin fuksiaa, jonka päälle vielä fuksiaa stardustia. Kynsiä tehdessäni jo mietin, että mun on PAKKO saada tommosta seuraavaksi. Olin kuitenkin juuri huoltanut omani, joten se sai odottaa. Mutta siksi mulla on kolme kynttä fuksianväriset. Niissä on Muuten mereneidin Hollywood Cerise -geelilakkaa ja Mosaicin fuksiaa stardustia.


Nyt myöhemmin tein kynnet, joissa oli muutama mattasininen kynsi ja ne näytti musta tosi hienoilta. Sininen nyt ei kuitenkaan oo mun väri, joten jotain muuta piti keksiä. Päädyin tummaan violettiin, koska se on mun mielestä ihan ok, vaikka onkin violetti. Esim. vaaleaa lilaa en pysty sietämään ollenkaan, mutta tästä tykkään. Väri on yhdistelmä Angel Nailsin tummansinistä geelimaalia ja Mosaicin Violet fusion ja pikkuisen Mosaicin Blondy pink -geelimaaleja. Näistä tuunasin omaa silmää miellyttävän sävyn.


Asiakkaani tuumasi, että mulla on mulle epätyypilliset kynnet. Ehkä, mutta nää on aika <3

Mikä on sun kynsien tarina?

3 kommenttia:

  1. Viehättävä yhdistelmä! Mulla lakkaus aina syntyy milloin mitenki. Joku väri huutaa mua just sillon puoleensa jne.

    VastaaPoista
  2. Tykkään ihan älyttömästi! Noi fuchsiat kimallekynnet sopii hyvin mattamaiseen violettiin :)

    VastaaPoista
  3. Tyylikäs yhdistelmä - myös täällä tykätään :)

    VastaaPoista