Sivut

perjantai 11. heinäkuuta 2014

Pitsiä sateenkaarella ja glitterillä

Moyoun Bridalin pitsit villitsee nyt kansaa. Niitä sain laittaa työkaverille ja ystävälle. Molemmat olivat nähneet mun juhannuskynsipostauksen ja sen perusteella osasivat pitsejä toivoa.


Työkaverini oli ihastunut myös tähän (ylempi) malliin, joten kun sain vapaat kädet, päätin kehittää hänelle jotain pitsin ja sateenkaaren yhdistelmää. Ja tässä on lopputulos.

Kynsillä käytetty:
  • Geelit - Cesars Make up cover, Nailfix UV top sealer (saatu)
  • Musta leimalakka -Wylet nails
  • Leimalaatta - Moyou Bridal 07
  • Värit - Mosaic gel paint Pink neon, Yellow neon ja Violet fusion, sekä NDED sininen värigeeli
  • Siirtofolio

Kun työkaverin kynsissä on sovellettu kunnolla, ovat ystävän kynnet suora kopio mun juhannuskynsistä. Malli nyt on eri ja vähän eri materiaalit geeleissä, mutta muuten sama.

  • Geelit - NDED &  Nailfix UV top sealer (saatu)
  • Leimalakka - Konadin valkoinen leimauslakka (saatu), 
  • Leimalaatta - Moyou Bridal 07
  • Hile - Opi Pirouette my whistle


Iskeekö pitsit kybällä? Mulle ainakin :D

6 kommenttia:

  1. Upeat nuo ensimmäiset kynnet! :) Ja nätit pitsikynnet.

    VastaaPoista
  2. Tosi nättejä kynsiä! :) Mutta ekat on kyllä ehdottomasti mun mieleen.

    VastaaPoista
  3. Oooih kuinka upeat nuo sateenkaaret ovat! Wau! ♡

    VastaaPoista
  4. Oh, pitsit on ihan mun. Muutama bling sekaan tai glitteriä sinne tänne, avot.

    VastaaPoista