Sivut

torstai 10. huhtikuuta 2014

Lomavarpaat

Mun loman kaksi viimeistä päivää ei mennyt ihan niin kuin olin ajatellut. Sain ruokamyrkytyksen ja olen viettänyt jo vähän reilu viikon sängynpohjalla. Tai no, nyt olen kivunnut koneelle. En ole siis vielä jaksanut käydä läpi lomakuvia tai tehdä mitään muutakaan. Siksi blogissakin on olut hiljaista.


Nää varvaskuvat olin muokannut valmiiksi ennen lomaa, joten ne on helppo nyt julkaista ja heittää vähän tekstiä sekaan :) Varpaisiin tein kesäisen pinkin geelilakkauksen, jota koristelin pienillä geelimaalikukilla.


Kynsillä
  • Pohja- ja päällysgeelilakka - NDED Soak Off
  • Pinkki geelilakka - Evershine, sävy 53
  • Kukkamaalaukset - Mosaic geelimaali Snow White

10 kommenttia:

  1. Voi ruokamyrkytystä, mutta kylläpäs on nätit lakkaukset ja myös -kuvat!

    VastaaPoista
  2. Kauniit, pirteät ja kesäiset! Täydelliset lomakynnet:) harmillista tuo ruokamyrkytys.

    VastaaPoista
  3. Ihanat kesävarpaat! Ja voi ei, kuulostaa hurjalta tuo sun ruokamyrkytys, pikaista paranemista ja toipumista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia!
      Joo, ei se kivaa ollut, mutta eiköhän se ruokamyrkytys ole nyt selätetty :)

      Poista
  4. Voi ei paranemisia :/ Ihanat lomavarpaat ^__^

    VastaaPoista