Sivut

sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Tammikuun saapuneet

Voin sanoa, että rahaa on mennyt. Isoja ostoksia, mutta vain kaksi, onneksi.

Kerroin jo, kuinka sain NDED:ille 50 euron lahjakortin. Tilaus siis lähti sinne pian sen jälkeen ja koska olin jo pidemmän aikaa himoinnut parempaa kynsipölynimuria, kotiutin sellaisen. Hintaa tuolle laitteelle tuli peräti 124,95 €, mikä kuulostaa paljolta, mutta parhaat imurit maksaa tonnin luokkaa, eli ihan halpahan tuo on ;) Samaan tilaukseen otin muutaman pigmentin ja läpinäkyvää soak off -geeliä.


 Kuka arvaa, mitä tässä hyvin pakatussa laatikossa on?


Vastaus: Kaikki Color Clubin Halo Hues -kokoelman 12 lakkaa. Kyllä. Sekosin. Kismet oli niin ihana (ja nyt mulla on niitä kaksi), että hankin kaikki muutkin. Nyt kun ne on mulla, tuntuu, että moni on lähes saman värinen toisen kanssa, enkä tarvitse kaikkia. Kunhan tutustun noihin paremmin, voin ehkä luopua osasta.


Over the moon, Eternal beauty, Miss Bliss, Cosmic fate, Kismet ja Beyond


Cherubic, Halo-Graphic, Cloud Nine, Angel Kiss, Blue Heaven, Harp On It


Tammikuussa saapui myös pari kotimaan pikkupakettia, jotka eivät maksaneet mulle mitään. Jostain syystä mulla on ollut tuuria arvonnoissa ja tällä kertaa voitin Funny Articles -blogin arvonnan. Palkinnon voitte käydä kurkkaamassa linkin takaa, sillä ehdin jo levitellä sen ympäri kämppää ennen kuin tajusin, että kuvat...


Toinen pikkupaketti oli Eekulta. Ihailin Eekun arvonnan (jo päättynyt) sydänsormusta ja kysyin, mistä hän sydänlasipalan on hankkinut. Eekku sitten ehdottikin, että lähettäisi niitä minulle. Paketista löytyi muutakin kuin sydämiä. Siellä oli punaista hilettä, peilaavia delfiinikuvioita, söpö kortti ja suklaita, jotka muuten on ihan lemppareita. Kiitos Eekku!

14 kommenttia:

  1. Ihania noi lakat ja ole hyvä vaan paketista =)

    VastaaPoista
  2. Halo Hues... <3 Ne on kyllä ihania, etenkin tuo värikkäämpi rivi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne on, ja juurikin tuo värikkäämpi rivi muhun kolahti :)

      Poista
  3. Halo Hueseja kun tuijottaa tarpeeksi pitkään, ne alkaa kaikki näyttää samalta :D Etenkin nuo vaaleammat sävyt.
    CC:ltä olisi kait tulossa tänäkin vuonna uusia hölöjä, en tiedä sitten onko jutuissa mitään tolkkua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Ja varsinkin, jos hämärässä kattoo.
      Mut siis voi ei, jos on tulossa lisää, tietää (ehkä) taas rahanmenoa :D

      Poista
  4. Itekkin olen aatellu sijoittaa tohon samaiseen imuriin tänä vuonna. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei! Oon kerran nyt kokeillu ja oon ihan tyytyväinen, ei oo pöytä ihan niin pölyssä kuin vanhan imurin kanssa.

      Poista
  5. Color Clubin holoja täytyy kyllä ens kesäksi hankkia! :)

    VastaaPoista
  6. Aww nuo holot <3 Itse hankin juuri ensimmäisen Miss Bliss! Mistä muuten ostit nuo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MissBliss on ihana! :D
      Mä tilasin nuo ebaysta US-myyjältä, jonka nimeä en muista, mutta tulivat nopeasti :)

      Poista