Sivut

perjantai 4. marraskuuta 2011

I want candy!


Olen oppinut pahan tavan. Sitä on edesauttanut se, että töissä on viime aikoina ollut vähemmän tekemistä. Tämä paha tapa on ilmaantuneiden geelien reunojen repiminen. Tähän asti olen antanut geelien olla rauhassa, mutta nyt yhtäkkiä sain oikeasta kädestä muutaman kynnen ihan hirveeseen kuntoon :/ Jouduin siis huoltamaan, mutta huolsin vain oikean käden.

Vaikeaa on varmasti arvata, että aihe on tullut tänään päättyvästä kynsikisasta... Idea sen sijaan tuli siitä, että halusin käyttää karkkivärejä ja mielestäni niitä löytyi hyvin parista uudesta glitteristä. Polka-karkki, millaista joskus olen tehnyt kynsiin, olisi ollut liian yksinkertainen nyt. Päädyin siis vähän erilaiseen juttuun...

Perushuollon päälle lisäsin lähes koko kynteen peittävää värigeeliä niin, että kärjessä sitä oli paksummin. Uunitus ja kerros läpinäkyvää värigeeliä samalla tyylillä vähän lähemmäs tyveä maalattuna. Tämän jälkeen "kastoin" kynnet glitteriin.



En ole aikaisemmin laittanut glitteriä tällä tavalla. Yleensä olen tiputtanut sitä kynnen päälle siveltimestä, mutta jos glitteriä on paljon purkissa, tämäkin toimii. Kuvassa NDED:in tilauksesta ainoana ehjänä säilynyt glitter.


Sitten taas uunitus ja pällysgeeli. "Liimailin" kynsiin 3D-muoteilla (sydän ja tähti) ja muuten vaan (pallukat) tekemiäni geelikoristeita sekä muutamia karkkivärisiä helmenpuolikkaita. Liimailun hoidin läpinäkyvällä lakalla, siksi hipsut aiemmin.



Kuvat salamalla ja ilman :D Yleensä en käytä, mutta salaman kanssa glitter tuli jotenkin paremmin esiin.

Oikeissa kynsissä liukuväri ei näy läheskään niin paljon kuin mun harjoituskynnessä, joka on läpinäkyvä. Eikä näköjään tässäkään kuvassa paljoo. Ihme karvakynsi muuten.


Onhan nää aika överit, mutta oon kyllä ihan in lööv näihin kynsiin, niin mun väriset ja ihanan tyttömäiset :))

Tähdet sitten heti tarttuivat joka paikkaan, mikä ei nyt hirveän yllättävää ole.

2 kommenttia:

  1. No on karkit! Mulla menee hermot tuohon NDEDiin. Piti tilata sieltä UV-lamppu ja olen kysynyt muutamaa asiaa mutten saa mitään vastausta ja yritin jopa soittaa sinne ehkä noin kymmenellä eri numerovaihtoehdolla ja aina vaan tuli, että numero ei ole käytössä...:(

    VastaaPoista
  2. Höh, ärsyttävää. Välillä kyllä ihmetyttää, miten yritykset ei osaa pitää tietojaan ajan tasalla, menettävät asiakkaita...
    Mä meilailin tämmöseen osotteeseen: info@nail-art-design-euro-discount.com

    VastaaPoista