Sivut

maanantai 22. helmikuuta 2016

Randomit alueet ja kun mikään ei kelpaa

Kun sain vihdoin poistettua edelliset geelilakkaukset, halusin kynsille jotain raiksata. Mulla oli mielessä neljä väriä, minkä välillä arvoin, mutta kun en osannut päättää, laitoin niitä kaikkia.


Kynsien tekoa aloittaessani mulla ei ollut mitään hajua, mitä tekisin. Istuin asiakkaan paikalla ja katselin vanhoja mallikynsiä. Sieltä bongasin tipin, jossa laventelilla pohjalla oli pari väriläiskää ja niiden ympärillä suoria viivoja. Siinäpä se. Sain tämän keksinnön avulla kaikki värit kynsille.


Pohjalle laitoin NDED:in valkoisen geelilakan ja sitten piirsin Mosaicin geelimaaleilla Neonkeltaisia ja neonkoralleja länttejä. Lopuksi kapealla siveltimellä ja mustalla Mosaicin geelimaalilla piirsin aika paljon viivoja. Mallikynnessä länttejä oli vain kaksi isompaa, mutta vähän modasin ja tein about neljä per kynsi.

Ja mikä oli mun ajatus näistä.. Värit oli kivat, mutta kynsistä tuli ihan liian rauhattomat ja aslun väri-innostuksen jälkeen aloin taas inhoamaan näitä ja halusin äkkiä eroon. Mulla ei kuitenkaan ollut aikaa ja jaksamista huoltaa näitä heti, joten saivat taas roikkua mukana reilun pari viikkoa.

Auttakaa mua!! Musta tuntuu, että mulle ei kelpaa mitkään kynnet, eikä mikään väri. Mitä voi tehdä?!

10 kommenttia:

  1. Nää on tosi kivat! :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  2. Mä kans tykkään näistä :3 Mä luulin, että oot leimannut noi viivat, ne on tosi suoria :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Pitkällä siveltimellä saa helposti suoria viivoja :)

      Poista
  3. Ihanaa ku alkaa näkyä taas näitä pirteitä värejä! Tykkään!

    VastaaPoista
  4. Mä kyllä tykkään näistä tosi paljon! Ihanan pirteät ♥♥ Mutta sinuna varmaan olisin hetken aikaa ihan neutraaleilla nudeilla tms. ja odottelisin inspiraation paluuta jos tuntuu ettei mikään meinaa miellyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, neutraalit nudet jopa houkuttais. Laitoin harmaat, mutta näissäkään en oikein osaa olla.

      Poista