Sivut

maanantai 20. lokakuuta 2014

Jotain muutakin kuin messuja

Tämän vuoden I love me -messut oli mulle jo kolmas kerta. Tällä kertaa ne kuitenkin aiheutti mulle jännitystä ja huonoja yöunia sekä ennen että jälkeen. Mutta miks ihmeessä?! No ihan vaan siksi, että olin ilmoittautunut mukaan geelilakkauksen SM-kisoihin ja vaikka paljon olen kaikenlaisessa kilpaillut, jännitti tuo kisa etukäteen aivan valtavasti.


Malliksi pyysin Emilian, koska Emilialla on pitkä kynsipeti, vahvat kynnet ja hän pitää hyvää huolta kynsistään. Kynnet olikin messuille lähtiessä hyvässä mitassa. Pelättiin koko ajan, että jotain sattuu viime hetkellä ja sitten sattuikin. Emilia kaivoi laukkuaan ja vasemman nimettömästä lohkesi kulma!! Onneksi vaan ihan pienesti, joten selvittiin säikähdyksellä, huh! Istuttiin viilailemaan ja mä syömään eväitä. Samalla katseltiin, kun vieressä kisattiin, kuka roikkuu kauimmin. Todettiin, että kumpikaan meistä ei mee sinne ennen kisaa testaamaan, koska jos mulla vaikka menisi käsi, tai Emilialla taas kynsi. Mä kokeilin sit kisan jälkeen ja roikuin 54 sek. Tyhmästi putosin, kun yritin parantaa asentoa :(


Mutta vielä vähän kisasta. Meitä molempia alkoi jännittää ihan yhtä aikaa noin tunti ennen kisaa. Ihan hassua, että Emiliakin jännitti, vaikka sen ei tarvinnut kuin ojennella käsiä. Mä olin ajanoton alkaessa ihan paniikissa: Kädet tärisi ja tein kynsiä ihan hirveällä vimmalla. Niin vauhdilla kynnet valmistui, että aikaa jäi 20 minuuttia yli. Kaikki sujui hyvin ja lopputuloksesta tuli sellainen kuin pitikin. Se ei vaan sit riittäny sijoituksiin. En vielä tiedä, oliko design liian simppeli, teknisesti liian helppo, vai oliko työskentelyssä jotain huomautettavaa. Pisteet eivät ole vieläkään tulleet, vaikka ne piti tulla jo lauantaina sähköpostiin. Voittajan kynnet näytti tältä.


Eihän meidän messut toki olleet pelkkää kisaa, vaan myös monta tuntia kiertelyä. Ei me mitään ostettu, ainakaan paljon. Tai no, vähitellen tavaraa vaan kertyi ja kertyi. Sit jossain vaiheessa oltiin kierretty kaikki, mikä kiinnosti etukäteen ja silloin päätettiin, että ei osteta enää mitään ja se päätös pitikin. Sen jälkeen saatiin useita ilmaisia näytteitä!


Tai no, yksi asia ostettiin, Emilia osti ruokaa: guacamolea, raakaleipää ja smoothien. Hyvää oli, kun sain mäkin vähän maistaa. Kuvassa pieni sneak peak kisakynsiin, joista teen myöhemmin erillisen postauksen. Tosin Instassa ne on ollu nähtävillä jo pari päivää. Myös ostokset yms. postaan erikseen, koska niitä nyt on loppujen lopuksi aika paljon.


Vielä vikana kateltiin palkintojenjako, jossa kaikki osallistujat sai kunniakirjan ja pienen tuotekassin.

8 kommenttia:

  1. Ihanat oli noi sun pöllökynnet, en kyllä nyt ymmärrä miksi et voittanu. Ja kävin katsomassa voittajan kynsiä, joista en tykänny yhtään. :( :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D Kai se on sit makuasia ja voihan siellä olla ollu joku toinen osa-alue, jossa on menny pieleen..

      Poista
  2. Mä instassa jo niitä sun tekemiä kynsiä ihastelin, enkä kyllä ymmärrä voittajakynsiä. :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Niin, olin mäkin kyllä vähän hämmästyny...

      Poista
  3. Aika simppelit noi voittokynnet, kävinkin instassa kommentoimassa jo sun kisakynsiä ja ne oli tosi kivat :)

    VastaaPoista
  4. Voittaja kynnet ei ollut kovin kummoiset.Uskon että sun tekemät oli nätimmät.Kiva messupäivä ollut sinullakin.Olitko mikä päivä tuolla ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! oli kyllä kivaa, vaikka se valtava jännitys vähän sekotti. Olin perjantaina. Millos sä?

      Poista