Sivut

maanantai 5. toukokuuta 2014

Odyssey Nail Systems Kynsibileet Tampereella

Viikko sitten Odyssey Nail Systems järjesti Nail Festivalin Tampereella Lumottu Kauneus -kauneushoitolan tiloissa. Kaiken kaikkiaan noita tapahtumia oli neljä eri puolilla Suomea. Mulla oli sopivasti vapaapäivä, joten tein päiväreissun Tampereelle, kävin eka shoppailemassa ja sitten menin paikan päälle.


Kun saavuin paikalle, oli ensimmäinen demo jo käynnissä. Vapaaehtoinen sai kynsiinsä kivoja akryylillä tehtyjä 3D-koristeita. Alla olevassa kuvassa valmistuu minikokoinen Hello Kitty.


Tässä Hello Kitty valmiina. Toinen pikkusormi sai kukkakoristuksen.


Seuraavaksi kysyttiin, kuka haluaisi stilettikynnen. Kukaan ei oikein innostunut asiasta. Joten kun sitä kysyttiin uudestaan, ilmottauduin vapaaehtoiseksi ja tuossa alla Janina Lumous tekee mun pikkusormeen "muotinmittaista" stilettiä akryylillä.


Kun kynsi oli valmis, toinen Odysseyn "täti" piirteli siihen kuvioita heidän uutuuskynällään, joka muistuttaa tosi paljon kalligrafiakynää. Siihen oli kolme eripaksuista terää ja mustesetti. Itsekin innostuin siitä niin paljon, että tuhlasin n. 100 euroa ko. settiin. Mutta tuossa alla mun eka akryylistiletti. Ja jos näitte mun synttärikynnet, niin voitte kuvitella, kuinka hyvin se sopii muiden joukkoon :D En oo vieläkään viilannu sitä lyhyeksi, vaikka se on epäkäytännöllinen ja mulla on näköjään tapana nukkua kädet nyrkissä, kun aamuisin on hirveä jälki kädessä...


Kynsibileet oli pääasiassa demojen katselua ja Odysseyn tuotteiden hypistelyä. Joku sai tällaiset ihanuudet kynsiinsä. 


Kaikki osallistujat sai pienen goodie bagin, joka sisälsi juomapullon, hilettä ja muutaman ohjelappusen kynsimallien tekoon.


Mun ostokset alla. Ostin tosiaan sen kynä-mustesetin ja sen lisäksi muutaman viilan ja yhden ale-geelilakan, joka on taas lähes turkoosi!


Tässä vielä lähempi kuva kynästä. Vielä en ole päässyt käyttämään sitä varsinaisesti kynsille, mutta muutaman harjoituksen olen tehnyt. Vaatii vielä lisää harjoitusta, koska jotkut kuviot sujuu hyvin (esim. sydämet), mutta pitemmistä viivoista tulee röpelöisiä.


Tässä lopuksi vielä mun muut ostokset Tampereelta..
  • Takki - Vero Moda n. 70€
  • Hame - Gina Tricot n. 15 €
  • Laukku - DKNY/Stockmann n. 240€

2 kommenttia:

  1. Onko tolla kynälle jotain "virallista" nimeä? :) Näyttää kätsyltä, voisin itsekkin kotiuttaa tommoisen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Stylograph Art Pen ja noi musteet on VPP Art Ink :)
      Sillä on kyl tosi kätevä piirrellä, suosittelen!

      Poista