Sivut

keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Majesteetillisia niittejä

Mä jotenkin haluaisin tehdä kynnet, joissa on jotain isoja timanttihärpäkkeitä, niin kuin esim. näissä, mutta mä tunnun aina epäonnistuvan siinä. Tällä kertaa sain peitettyä kokonaisen kynnen niiteillä, mikä on aika kaukana tuosta esimerkistä.


Vaivihkaa tilasin kaksi BarryM:n lakkaa, koska tein muuta tilausta Asokselle (DKNY laukku). Mulla ei aiemmin BarryM:ia ollutkaan, vaikka olen niitä pitkään katellut. Onneksi on nyt, olen nimittäin hyvin tyytyväinen!


Vaikka BarryM:n Majesty on ihana kultainen hiekkalakka, en halunnut ihan pelkiltään sitä käyttää. Halusin yhden valkoisen kynnen ja sitten niitä isoja timantteja. Aloitin parilla niitillä ja ajattelin strasseja, mutta sitten laitoinkin lisää niittejä ja vielä vähän lisää ja sitten ei enää mahtunut mitään muuta. Fail. Tai no, kynsistä tuli kivat ja saivat kehuja ihan tuntemattomiltakin, joten se riittää mulle.


Kynsillä tällä kertaa:
  • Valkoinen - The I love this color nail polish
  • Kultainen - BarryM Majesty
  • Päällyslakka - Seche Vite
  • Niittejä

8 kommenttia: