Sivut

lauantai 4. toukokuuta 2013

Mun treenit höystettynä Maximilla

Aiheen vierestä menee taas, mutta menköön!

Tämä liittyy taas Maximin Buzzaukseen (Buzzador testailee tuotteita ja kertoo niistä mielipiteensä). Ajattelin siis sen verukkeella vähän valottaa treenaustani.

Tällä hetkellä eniten aikaa kuluu salilla. Käyn kolme kertaa viikossa punttiksella. Ja vastoin alla olevaa kuvaa, kohteena on kädet. Jalat saa oman annoksensa yleisurheilukoulussa ja lenkeillä.


Meillä on mun bf:n kanssa aina puntin jälkeen "Keinohetki", se tuli Gainomaxin lempinimsetä, joka keksittiin. Sittemmin siirryttiin halvempiin aineisiin ja nyt oon sitten maistellut noita Maximeita. Vanilja on aina ollut suosikkini kaikilta merkeiltä ja niin näistäkin. Se maistui ihan oikealta vaniljalta. Suklaa oli myös hyvää. Mansikka on yleensä teennäinen, mutta Maximin mansikka oli yllättäen hyvää. Valitettavasti olen joutunut viettämään Keinohetkeni viime aikoina yksin.


Puntin lisäksi ohjelmassa on mukana myös aamulenkit. Tällä hetkellä teen HIIT-lenkkejä, joissa hölkätään eka 30 sek ja sit juostaan 30 sek. Aloitin 4 minuutilla ja joka kolmannella kerralla tulee minuutti lisää. Nyt oon jo 8 minuutissa menossa. Aamutreeneistä on monta mielipidettä, joidenkin mielestä pitää tehdä tyhjällä vatsalla ja toisten mielestä pitää jotain syödä / juoda alle, ettei iske lihaskatabolia. Itse oon mennyt tyhjällä, mutta kun näitä Maximeita sain, niin ajattelin kokeilla noita tabletteja ennen lenkkiä.


Pistin poreen veteen ja aloin kiskoa treenikamoja päälle. Eipä liuennutkaan kovin nopeaan ja jouduin lähtemään lenkille taas tyhjin vatsoin tiukasta aamuaikataulusta johtuen. Join sitten juoman lenkin jälkeen ja perusurheilujuoman makuinenhan se oli. Vähän ihmetyttää, että miksi tuollainen hiilarijuoma on pitänyt makeuttaa makeutusaineella?!

Maistelin myös Maximin urheilujuomaa, joka oli hyvää. Kokeilin sitä, kun jouduin jättämään auton huoltoon yöksi ja hölkkäsin kotiin. Hirveän vaikea sanoa, oliko siitä jotain apua, kun en yleensä noita harrasta.

Mun treenaamisella on eräs tavoite, jota en vielä kerro. Katsotaan edistymistä, niin voin sen sitten varmaankin paljastaa, jos kaikki menee hyvin :D

#buzzador #maxim #buzzadormaxim

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti