Sivut

keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Yksiväriset kynnet o.O

Eka kerta mun blogihistoriassa esittelen ihan vaan yksivärisesti lakatut kynnet. Ja on siitä varmaan vuosi ellei enemmänkin, kun mulla on viimeks ollu vaan yksvärinen lakkaus. Kun toive yksivärisiin kynsiin tuli poikaystävältä, niin pitihän se toteuttaa :)


Tykästyin siis niin paljon tuohon Golden Rosen violettiin shimmeriseen mattalakkaan numero 107, että en sen kummempia koristeluita tehnyt. No okei, myönnän. Yritin. Yritin leimata pinkkiä ruusua peukaloon, mutta pinkki ei toiminut, koska se ei peittänyt kunnolla. Raaputin kuvion pois.


Kuvissa lakka kiiltää aika paljon, mutta on se paljon mattaisempi livenä. Näihin voisi sopia joku tosi kiiltävä koristelu =)

Ja sitten päivän muihin aiheisiin. Mulla on 50 lukijaa!!! Tervetuloa uudet! Olen jo hetken aavistellut 50 täyttymistä, joten olen jo hieman valmistellut kisaa (lähinnä palkintoa). Nyt kisa pitää järkätä pikimmiten loppuun ja sitten julkaista :) Hyvää päivänjatkoa, pysykää kanavalla!

10 kommenttia:

  1. Oih mikä ihana väri! Mä taas olen jumittunut yksivärisiin kynsiin :D Olen miltei kokonaan luovuttanut yritykseni koristella itse geelini, joten pistän aina vaan geelit kynsille ja kynsilakkaa päälle :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :)
      Välillä kyllä itelläkin tekee mieli luovuttaa koristelujen kaa, mutta yksivärisiin kyllästyn yleensä nopeesti :)

      Poista
  2. Aivan ihana väri! Täytyy varmaan suunnata Seppälään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyl, suuntaa ihmeessä. Tää tosiaan myös peitti hyvin ja näyttää kestävänkin :)

      Poista
  3. Mulla on kans tuo lakka ja tykkään iteki siitä tosi paljon :)

    VastaaPoista
  4. Toi lakka on kiva ! Mulla on tuollaista vaalean sinistä =) On tosi hyvää !

    VastaaPoista
  5. onko täällä mitään nuorekkaampaa ??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On, kun vaan jaksat selata. Je eiks toi tausta oo aika nuorekas? :)

      Poista