Sivut

maanantai 27. helmikuuta 2012

Just little things

Tämä on "haaste" on pyörinyt monessa blogissa ja päätin itsekin tutkailla, mitä kivoja asioita tuolta blogista "Just little things" löytyy. Tässä kymmenen nopealla silmäyksellä karsittua.


Olen pilkunnu.. viilaaja. On kiva lukea tekstiä, jossa ei ole yhdys_sana_virheitä ja pilkut o kohdillaan. Itsekin yritän kirjoittaa oikein, mutta kiireessä sattuu lipsahduksia /o\ Kukaan ei ole täydellinen :D

Usein unohdan ottaa vesipullon treeneihin mukaan ja sit ku saa sitä vettä, ni :P

Se vaan näyttää kivalta, kun se viisari on tapissaan. Tietää, ettei heti tartte mennä taas tankkaamaan.

Tätä ei varmaan paljon tartte selitellä :D

Viime aikoina oon aina ollu väsyny kun herään, joten tää kuulostaa aika mukavalta.

Käyn laulutunneilla ja seuraava oma tavoite on 3-viivainen C. Äänenavauksissa se on ollu puolen sävelaskeleen päässä =)

Menee vähemmän rahaa :D

Tätäkään ei varmaan tarvi selitellä :)

Tää on aika siistiä. Muutamia kertoja oon saanu esineitä hienosti kiinni. Mm. Ranskassa olin tiputtamassa kameraa asfaltille, mutta sain sen vielä ilmasta kiinni. Vieressä ollu tyttö oli ihan et wou :D

Nään paljon unia ja ne on kivoja.

Sitten vaan muutkin tekemään tämä!

4 kommenttia:

  1. Nämä olivat hauskoja, tai enemmänkin sinun selitykset olivat hauskoja haha :D Tuo kamerajuttu varsinkin! Ninja 8D

    VastaaPoista
  2. Niinpä teit :) Luin tän koulussa niin en viitsinyt kommentoida kesken _toodella_ tärkeän luennon :D Olen aika monessa kohtaa samaa mieltä!

    VastaaPoista