Sivut

keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Täällä ei ole mitään nähtävää!

Nyt on kyllä semmoset kynnet, että ei tehny yhtään mieli blogiin laittaa. Ei siinä, koristelu on simppeli ja ihan jees, mutta noi kynsinauhat ja kasvu. En ottanu kuvia heti kynnet tehtyäni, koska mun piti laittaa niihin jotain koristeluitakin. Sille nyt ei sitten löytynyt aikaa ja näillä on menty kohta kolme viikkoa!


Mun kynsinauhat ei varmaan koskaan oo ollu näin huonossa kunnossa. En oo käyttäny kynsinauhaöljyä, enkä muutenkaan huolehtinut noista ja tässä tulos. Eli rakkaat lapsukaiset kuunnelkaa, kun Hannele-täti neuvoo: "Laittakaa sitä kynsinauhaöljyä joka päivä. Laittakaa se puteli johonkin semmoseen paikkaan, missä näätte sen päivittäin. Mielellään vielä semmonen paikka, missä saattaa olla tylsiä hetkiä vailla tekemistä." Itelläni se oli töissä työpöydällä, mutta se loppui, enkä saanut aikaiseksi tuoda uutta ja sit kävi näin. 


Kynsistä sen verran, että kärjissä on valkoista Diamond Cosmeticsin geeliä (saatu naiskauneus.fi) töpöteltynä ja sen päällä White gold stardustia. Linkkiä geelille kaivaessani huomasin, että Naiskauneudella on kaikki perusgeelit alessa. Itse ainakin tilaan nyt lisää tuota top-geeliä, joka on ihan mun suosikki :)

PS. Huomenna lakkaan kynnet :P

2 kommenttia:

  1. Mulla menee parissa päivässä tähän kuntoon kynsinauhat ellen rasvaa ja öljyä monta kertaa päivässä ja nuku kiltisti tumput käsissä :). Mun mies väittää, että koko touhu on oravanpyörää ja kuivuminen johtuu rasvailusta! Mä sanon, että ihan miten vaan mutta elämä rasvapullojen kanssa jatkuu :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, joudut tekemään ihan kunnon operaatioita :) Mutta kannattaa jatkaa, että pysyvät kunnossa, tuonnäköiset ^ on kauheet >D

      Poista