Sivut

lauantai 2. toukokuuta 2015

Mitä olisikaan kevät ilman meriteemaisia kynsiä?

Viilasin geelit pois! Mä en tiedä miksi, mutta mulla on välillä sellaisia hetkiä, että haluun joko ihan pänät tai tosi pitkät terävät. Yleensä päätän toisen näistä ja lopulta huomaan, että tein juuri päinvastoin. Niin nytkin. Olin vakaasti päättänyt, että teen terävät mantelit, ehkä venäläiset. Se vaati tietenkin neliöiden viilausta pois ja sitten mä vaan viilasin ja viilasin ja lopulta kaikki geelit oli pois. Olin kyllä jo taas salaa kyllästynyt omien kynsien huoltoon, siitä kertoo pitkiksi venyneet huoltovälitkin.


En jaksanut samana iltana tehdä uusia, joten olin yhden päivän luonnonkynsillä ja sekös tuntui oudolta, mutta aloin kuitenkin viihtymään niissä. Sain kuitenkin jo pienen lohkeaman heti aikaan, joten ihan nakuiksi en uskaltanut kynsiä jättää. Sitä paitsi kaipasin koristelua... Ja mikäs muukaan mun kynsillä kestäis kuin geelilakkaus.


Mulla oli jo pitkään ollut kolme koristeluvaihtoehtoa, joista piti valita. Tää ei kyllä ollut yksikään niistä. Niin se vaan jostain kummasta kuitenkin omillekin kynsille tupsahti, kun olin jotkut marine-kynnet pinterestiin laittanut ja idean sain.


Kolme kynsistä laitoin pohjaltaan valkoiseksi, yksi mustaksi ja yksi persikaksi geelilakoilla. Persikka sai jäädä koskemattomaksi. Molemmissa käsissä kahteen valkoiseen tein mustat vaakaraidat Mosaicin mustalla geelimaalilla. Mustat kynnet saivat kaksi valkoista vaakaraitaa myös Mosaicin geelimaalilla. Lisäsin niihin lopuksi vielä kultaiset helmenpuolikkaat.


Yksi tyhjä valkoinen sai pläjäyksen strasseja, helmenpuolikkaita, simpukoita ja Lilalta aikanaan saadut tähtikuviot. Peukkuihin maalasin vielä Mosaicin Foil-maalilla ankkurit ja painelin siihen kultaista foliota. Yllä vasen käsi ja alla oikea. Vähän eri kynsiin tein koristelut per käsi.


Kuuluuko meriteema kevääseen?

12 kommenttia: