Sivut

perjantai 3. huhtikuuta 2015

Pitsistä

Noniin, siinähän se tahaton ja pitkä blogitauko tuli. Muistelisin, että yhtenä uudenvuodenlupauksena oli järjestää itselle enemmän aikaa, mutta kolme viimeistä viikkoa on ollut jotain ihan muuta. En kyllä ehkä kuitenkaan syytä itseäni siitä, että mulla oli kaksi melkein viikon mittaista työmatkaa ja niitten välissä viikonloppureissu ja heti perään vielä lomareissukin. Siinä tohinassa jäi kyllä blogi kakkoseksi. Mutta nyt on kotiin palattu ja tilanne alkaa rauhottua. Väliaikapostausta olen vähän jo kirjoitellut liittyen uudenvuodenlupauksiin, mutta pitää lisätä sinne vielä uusimmat kuulumiset ennen julkaisua...


Kuvissa on mun kynnet, jotka mulla oli vajaa kuukausi sitten ystävän häissä. Hempukat pitsikoristelut pari viikkoa kasvaneisiin geeleihin. Näiden jälkeen taas kyllästyin manteleihin ja pitkiin kynsiin, kun olivat tiellä koko ajan ja pistin neliöiksi. Nyt olen jo taas alkanut haluamaan manteleita, mutta eiköhän seuraava huolto vielä mee neliöillä, kun oon kerta saanu sen mallisiksi nämä työllä ja tuskalla muokattua.


Kynsissä on muuten pohjalla tuputettuna Diamond Cosmeticsin valkoista geeliä (saatu) ja Mosaicin neon satin geelimaalia hitusen. Muistaakseni laitoin näiden päälle myös Stardustia. Pitsikuviot on maalattu mosaicin valkoisella geelimaalilla.

4 kommenttia:

  1. Siis ihan uskomattoman ihanat! Oikeat prinsessa-kynnet, vau... Oon ihan rakastunut tuohon sun tapaan tehdä pitsi <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! En oo oikein pitsiä koskaan piirrellyt ja se tuntuu vaikeelta :D

    VastaaPoista