Sivut

keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Untried polish challenge - Two colors

Haasteen toiseen osaan pääsee heti käyttöön kaksi ihan uutta lakkaa. Sain jokin aika sitten sähköpostia Meikit Heavenilta, joka on alkanut tuomaan maahan Peggy Sagea. Sieltä tarjottiin mulle kokeiluun tämmöinen paketti, jossa oli neljä kynsilakkaa, kaksi koristeteippiä ja viila. Mulla on aiemmin yhden Peggy Sagen verran kokemusta ja siitä tykkäsin. Kohta sitten neljän verran lisää.


Mun teki heti mieli kokeilla tuota pinkkiä, että peittääkö se yhdellä kerroksella. Kivan paksua se oli, mutta mulla oli kynsillä geelimaalit, jotka se kyllä lähes täydellisesti peitti, hieman kimallusta tuli läpi, mutta that's it. Testi siis ei ollut kovin hyvä, kun pohja oli mitä oli. Lakka kuitenkin toimi hyvänä pohjana ja kokeilin siihen päälle kaiken maailman leimoja, mutta mihinkään en ollut tyytyväinen. Monta kynttä meni uusiksi ja keksinkin sitten lopulta vaan laittaa kerroksen punaista päälle, paitsi yhteen kynteen, jonka jätin pinkiksi.


Mä siis olin väsäämässä kynsiä mun kaverin 30-v juhliin, eikä mulla tossa vaiheessa ollu ees mitään ajatusta, mitä laittaisin päälle. Eikä mulla tosiaan oo mitään punasta vaatettakaan, joka ois sopinu. Onneks se yksi kynsi pelasti ja lisäsin pinkkiin hex-hileitä, jotta sain sen sopimaan erääseen mun mekkoon, jonka sit laitoin päälle.


Mulla ei oo yhtään järkevää kuvaa sieltä juhlista, kun en itse ottanut kuvia, mutta otin nyt sitten tänä aamuna vielä tämmösen pikaisen puhelinkuvan mekosta :)


Ja sit ne lakat. Tässä ne on kuvassa, mutta enpä muista niiden nimiä/numeroita tai mitään ulkoa.


Ja loppuun vielä se challenge-lappu. Seuraavaksi pääsee kokeilemaan jo kolmea väriä!

4 kommenttia: