Sivut

torstai 22. maaliskuuta 2012

Pienet sammakot ne epämääräisiä on...

Nonni, fimot irtoilivat jne. Sitten vaan uutta "koristelua"... Nämä teki mieli jättää julkaisematta, mutta olen hiljaa luvannut itselleni, että kaikki kynnet julkaisen.

Tässä on epämääräiset sammakot:


Luonnostelin mustalla akryylimaalilla 3 sammakkoa kynsille. Turhauduin, enkä halunnut tehdä enempää. Väritin kuitenkin sammakot, että niistä tulisi kivempia, mutta turhautuminen oli vienyt keskittymisen ja sotkotin vaan sinne tänne vihreää hyvin epätasaisesti.


Näistä oli kuulkaas suuret suunnitelmat kaikkine glittereineen, mutta pitää vielä vähän harjotella, että uskaltaa uudestaan lähteä yrittämään. Onko nää muuten nyt sitten kynsisammakoita, kun ne on kynsissä?

6 kommenttia:

  1. mielestäni nuo sammakot onnistuivat tosi hyvin ja hauska idea! :) haha, kynsisammakoita :D

    VastaaPoista
  2. Hienothan noi on! Ihania sammakoita :)

    VastaaPoista
  3. Noi sammakot ovat todella suloiset :)

    VastaaPoista
  4. Söpöt kynnet! :) Ja ihana otsikko, sai meinaan hymyn huulille. :D

    VastaaPoista
  5. Hei, täällähän ollaan eri mieltä mun kanssa :D Ehkä mä sit vaan oon liian kriittinen. Kiitos kivoista sanoista :)

    Ellu: Ennen ku kynnet oli tehty, olin suunnitellut otsikon ihan suoraan ton biisin sanojen mukaan, mutta sammakoiden mentyä mielestäni pieleen, muutin sitä hieman :)

    VastaaPoista