Sivut

torstai 13. lokakuuta 2011

Uusia lakkoja

Olen viime aikoina lukenut paljon kynsiblogeja ja huomannut, että suuri osa kirjoittajista on yhtä kovia tilailemaan jutskia kuin minä! Olen siis kaltaisteni joukossa :)

Mulla näitä ostoksia tosiaan tulee jatkuvasti ja kaikkia en ehdi esitellä, kun saapuvat. Esittelen sitten vähitellen, yleensä silloin, kun käytän saamiani tarvikkeita.

Tässä mun ekat Color Clubin "tavalliset" lakat Wild and willing ja Get your lem-on. Lakkasin niillä tuohon ympyrään. Molemmat tartti hirveen monta kerrosta, mutta tykkään. Keltainen haisee jollekin sitrukselle ja haju on mielestäni turhan voimakas. Potentiaalinen pääkivun aiheuttaja imo, jakaa varmasti mielipiteitä. Lisko on kuvausrekvisiittaa.


Nämä velhokynnet alkaa jo olemaan entiset, kun olen timantteja repinyt irti. Kuvassa pari vielä ok:n näköistä kynttä. Keksin, että saan haluamani vaaleankeltaisen värin uudella lakalla. Laitoin Get your lem-on:ia valkoisen päälle pariin kynteen ja tällaiset tuli. Vaikka tuo pirteältä näyttääkin, niin itse tykkään enemmän vanhasta väriyhdistelmästä. Muita mielipiteitä?


Vielä tähän loppuun täytyy tunnustaa, etten omista yhtään O.P.I. -lakkaa, enkä China Clazea, mitä niin monilla näyttää olevan. Silti mun lakkakokoelma on mielestäni aika laaja. Pitää laskea joskus :D

2 kommenttia:

  1. Valkoinen oli parempi minunkin mielestä tuossa. Kauniita ovat kuitenkin molemmat. :)

    Mihin sun uudet kynsikamat kohta enää mahtuukaan? ;) Harrastus vie tosiaan helposti mukanaan ja sitten tajuaa mitä kaikkea ei vielä itsellä ole. On käynyt mullekin niin.

    VastaaPoista
  2. Ihan hyvä siis, ettei ollut sitä vaaleankeltaista lakkaa...

    Toi on ihan hyvä kysymys. Ei ne enää mahtunu vanhoihin laatikoihin ja jouduin ostamaan työkalupakin :D Ehkä vähän pitää himmailla tän ostovimman kanssa, kun ei kaikkia ehi edes käyttämään :S Mut hyvä, etten oo ainoo =)

    VastaaPoista